نوشته شده توسط : رامین معصومی

همانگونه که می دانیم در نسخه های جدید سیستم عامل محبوب (!!!!) ویندوز ، مانند ویندوز 7 و 8 بسیاری از حفره های امنیتی برطرف شده و امکانات بسیاری در مقایسه با نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل برای کاربران فراهم شده است (که این تقریبا میتونه چیز خوبی باشه!) ولی مایکروسافت عادت داره از این طرف یه چیزی رو درست میکنه ولی از اون طرف میزنه چیزای دیگه رو خراب میکنه ( علتشو برین از خود مایکروسافت بپرسینخنده) مثلا در نسخه های 7 و 8 ویندوز ما قادر نیستیم و نخواهیم بود تا تصاویر متحرک با فرمت gif.* را توسط نرم افزار پیش فرض مشاهده تصاویر ویندوز (همون Windows Photo Viewer خودمون )   مشاهده کنیم چون با لود کردن این تصاویر در محیط نرم افزار فقط فریم اول تصاویر را مشاهده خواهیم کرد.

ولی برای مشاهده این نوع تصاویر روشهای مختلفی وجود داره که 3 مورد از اونا رو براتون میگم (بعد میریم سراغ راهکار اصلی و کلیدی خودمون؛ پس صبور باشید)

  1. 1.استفاده از نرم افزارهای ویرایشگر عکس ( همانند فتوشاپ )
  1. 2. استفاده از نرم افزارهای مدیریت تصاویر سایر شرکت های نرم افزاری ( مانند ACDSee)
  1. 3.استفاده از مرورگرهای اینترنتی ( همانند IE خود ویندوز ، FireFox شرکت موزیلا ؛ Chrome شرکت گوگل ؛ Safari اپل و یا Opera).

ولی ما دوس نداریم از اینا استفاده کنیم و میخوایم مث (مثلا) ویندوز XP این عکسا رو با خود نرم افزار Windows Photo Viewer مشاهده کنیم.....

 چاره چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو ادامه مطلب با من همراه باشین تا بگم چی کارا قراره بکنیم.



:: موضوعات مرتبط: ترفند کامپیوتر , ویندوز , توصیه های مهم , ,
:: برچسب‌ها: مشاهده تصاویر با فرمت gif در ویندوز 7 و 8 , تصاویر متحرک در ویندوز , win8 not support gif files ,
:: بازدید از این مطلب : 1238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردين 1394 | نظرات ()